کارکنان سخت کوش چه جملاتی را دوست دارند از مدیر خود بشنوند؟

کارکنان سخت کوش چه جملاتی را دوست دارند از مدیر خود بشنوند؟

یکی از موارد بسیار مهمی که برای کارکنان سخت کوش به خصوص افرادی که در حوزه فروش کار می کنند اهمیت بالایی دارند موضوع دیده شدن و تقدیر و تشکر بابت انجام تلاش ها و زحمات آنها است، موضوعی وقتی پای صحبت بسیاری از کارمندان بنشینیم با آن مواجه می شویم در خصوص عدم دیده شدن تلاش ها و اقدامات آنها است. به همین ممظور مقاله ای با این عنوان آماده شده است که پیشنهاداتی را به مدیران محترم جهت تاثیر گذاری بیشتر بر روی کارمندان ارائه شده است.

کارکنان سخت کوش

اولین جمله من کاملاً به تو اطمینان دارم

استفاده از این جمله می تواند برای یک کارمند بسیار مهم باشد چرا که انگیزه و اعتماد به نفس فرد را بالا می برد و نشان دهنده این است که من از بابت انجام درست کارها توسط تو مطمن هستم و تو جز افراد شایسته هستی و من روی شما حساب می کنم.

دومین جمله این چیزی است که دوست دارم با هم به آن برسیم

کارمندان دوست دارند نقش پر رنگی در برطرف کردن موانع و رسیدن به موفقیت ها برداند متاسفانه باید اعلام کنیم که بسیاری از مدیران اصلا از اطلاعات و دانشی که تیم فروش خود دارند استفاده نمی کنند و در هیچ یک از تصمیم گیری ها و برطرف کردن موانعی که بر سرراه سازمان وجود دارند مشارکت داده نمی شوند. گاهی اوقات لازم است مدیران برای اینکه کارکنان حس خوبی داشته باشند و رضایت شغلی بیشتری داشته باشند به صحبت های آنها توجه کرد. شاید همیشه از صحبت های آنها و پیشنهاداتی که ارائه می کنند، استفاده نشود اما همینکه فرصتی برای ارائه نظرات داشته باشند بسیار برای کارمندان لذت بخش است.

سومین جمله دفعه بعد چکار کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم؟

همانطور که در دومین جمله صحبت کردیم مشارکت کارکنان در بهبود کارها و نتیجه گیری بهتر می تواند بسیار عالی و روحیه بخش باشد.

چهارمین جمله می خواهم از استعدادهایت استفاده کنم

هر فردی دوست دارد دیده شود، دوست دارد از توانایی ها و استعدادهایی که دارد در کار استفاده شود و از تمامی ظرفیت او در تمامی ابعاد کاری استفاده شود، بسیاری از مدیران متاسفانه بدون اینکه اطلاع داشته باشند بسیاری از استعدادهای کارکنان خود را از بین می برند و به نوعی نابود می کنند و این فرد دیگر جرات اینکه بخواهد کار و ایده جدیدی ارائه کند را ندارد

پنجمین جمله نظر شما چیست؟

حتما همواره سعی کنید به عنوان یک مدیر حرفه ای نظرات کارکنان خودتان را بپرسید.

ششمین جمله چطور می توانم به تو کمک کنم؟

اینکه مدیر در کنار کارمند باشد و برای عبور از سختی ها و موانع او را همراهی کند می تواند بسیار دلچسب باشد، چرا که کارمندان از اینکه بخواهند کارهای سخت و پر چالش را به تنهایی انجام دهند ترس دارند و اگر یک همراه دلسوز در کنار خود داشته باشند می توانند به نتایج بسیار بهتری برسند.

هفتمین جمله اگر سوالی داشتی از خودم بپرس

پاسخ با صبر و حوصله به سوالات کارکنان موردی که اکثر مواقع بسیار نادیده گرفته می شود و مدیران اصلا حوصله شندین صحبت ها و سوالات کارکنان خودشان را ندارند.

هشتمین جمله آفرین کارت را خوب انجام دادی

آخرین جمله تشویق و تعریف است که کارکنان سخت کوش دوست دارند که مورد محبت، توجه و تعریف قرار بگیرند چراکه از این طریق است که می توان انگیزه آنها را جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان چندین و چند برابر کرد.

نکته مهمی که در انتشار شرایط کاری و داستان های موفقیت شرکت باید در نظر داشته باشید، رعایت صداقت و پرهیز از بزرگنمایی است. افراد باهوش و بااستعداد به راحتی تفاوت میان بزرگنمایی و حقیقت را در تبلیغات استخدامی درک می‌کنند. آنها برای انتخاب شغل، به اطلاعات دقیق و البته زیاد و جزئی نیاز دارند و در صورت انتشار چنین اطلاعاتی، برای سازمان شما ارزش و احترام بیشتری قائل بوده و برای استخدام در آن ترغیب می‌شوند.

و در نهایت در صورت عدم رعایت موارد فوق مطمن باشید که کارمند سخت کوش شما به دنبال جایگزین برای ادامه کار خود خواهد بود و به زودی شما را ترک خواهد کرد.

پیشنهاد می شود مقالات زیر را هم مطالعه بفرمایید:

چرا کارمندان سخت کوش زود می روند؟

باورهای فروشندگان حرفه ای چیست؟

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۸۵

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *