چگونه با شغل ویزیتوری به زندگی دلخواه خود برسیم؟

چگونه با شغل ویزیتوری به زندگی دلخواه خود برسیم؟

چرا شغل ویزیتوری را انتخاب کنیم؟

در شرایط امروز که محیط کسب‌وکارها تغییرات زیادی داشته است، عرضه کالا بیشتر از حجم بازار است و به‌نوعی مشتریان با انبوهی از پیشنهادات روبرو هستند و دیگر مانند سابق مدیران سوپرمارکت‌ها جهت تهیه کالای خود به بازار مراجعه نمی‌کنند بلکه این ویزیتورها هستند که روزانه به سمت آنها می‌روند و با پیشنهادات مختلف سعی درفروش و عرضه محصولات خود به آنها دارند.

برای انتخاب این شغل دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند بسیار این شغل را نسبت به مشاغل دیگر متمایز کند:

اولین دلیل درآمد بیشتر آن نسبت به شغل کارمندی است، شما در این شغل با تلاش بیشتر می‌توانید درآمد خود را حتی ۲ یا ۳ برابر کنید اما در شغل کارمندی با افزایش میزان کار خودتان درنهایت ۱۰% افزایش حقوق بیشتر نخواهید داشت.

دومین دلیل امکان رشد و ارتقاء شغلی است، شما در ابتدای مسیر یک ویزیتور هستید اما رفته‌رفته با افزایش دانش و تجربه خودتان می‌توانید به‌عنوان سرپرست فروش و یا مدیر فروش انتخاب‌شده و درآمد و جایگاه شغلی بسیاری خوبی را داشته باشید.

سومین دلیل آشنایی با مشتریان در بازار است که می‌توانید کسب تجربه و کسب اعتبار کنید و بعداً با تأسیس شرکت پخش خودتان توزیع کالا به این مشتریان داشته باشید و درآمد بیشتری داشته باشید.

چهارمین دلیل افزایش توانایی‌های فروش و متقاعدسازی شما است که در زندگی و در کسب‌وکار می‌تواند به شما بسیار کمک کند، چراکه با یادگیری فروش می‌توانید در شغل‌های بهتری استخدام شوید، می‌توانید تبدیل به کارفرما شوید و بسیاری فرصت‌های مناسبی که به دلیل یادگیری فروش و مهارت‌های آن برای شما ایجاد خواهد شد.

پنجمین دلیل عدم ترس از دست دادن شغل، در شغل کارمندی شما همیشه این نگرانی رادارید که ممکن است شغل خود را از دست بدهید و فرصت‌های کاری محدودی جهت حیطه شغلی شما وجود داشته باشد و نتوانید به‌راحتی شغل جدیدی را پیدا کنید اما با یادگیری مهارت‌های فروش و ویزیتوری فروش فرصت‌های زیادی برای کارخواهید داشت و اکثر سازمان‌ها در همه شرایط نیاز به فروشنده کار بلد دارند.

ششمین دلیل امکان انتخاب به‌عنوان شغل دوم، اما شغل دومی که می‌تواند درآمد آن از شغل اول شما هم بیشتر باشد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم بسیار جدی‌تر به این موضوع توجه کنید.

هفتمین دلیل افزایش اعتمادبه‌نفس شما است خیلی از افراد تمایل دارند وارد این شغل شوند اما به دلیل اعتمادبه‌نفس پایین و ترس از نه شنیدن همواره تصمیم خود را به تعویق می‌اندازند و اقدام مثبتی انجام نمی‌دهند.

چگونه باورهای خودمان را نسبت به این شغل تغییر دهیم؟

خود بنده وقتی‌که با افراد مختلف که زندگی متوسط یا حتی پایین‌تری رادارند صحبت می‌کنم که چرا چنین شغلی را انتخاب نمی‌کنید اغلب با بهانه‌های مختلف اعلام می‌کنند که دوست ندارم، کار سختی است، مشکلات زیاد دارد، من برای این کار ساخته نشده‌ام، ترس از نه شنیدن دارم، باید به دیگران التماس کرد و … که اغلب حاضر به انتخاب شغل کارمندی هستند ولی ریسک ورود به این شغل را قبول نمی‌کنند.

اگر شما علاقه‌مند به ارتباط با دیگران باشید، اهل رشد و پیشرفت باشید، روحیه قوی داشته باشید و اهل عمل باشید، با یادگیری نکات مهم و روش‌های انجام این کار به‌صورت حرفه‌ای قادر خواهید بود تبدیل به یک ویزیتور حرفه‌ای و موفق شوید.

و مسیر زندگی خودتان را تغییر دهید، پس لطفاً بهانه‌ها را کنار بگذارید و به دنبال پیدا کردن راه‌های مناسب جهت رسیدن به اهداف خودتان باشید.

چگونه در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیریم؟

اگر با خودتان به توافق رسیدید و اول کار مسئولیت زندگی خودتان را بر عهده گرفتید می‌توانید وارد این مسیر شوید، مسیری که می‌تواند زندگی شمارا تغییر دهد و آینده مناسبی را هم برای شما به وجود بیاورد.

در ابتدای مسیر شما به‌اندازه‌ای که تلاش می‌کنی نتیجه نخواهی گرفت، به مشتریان زیادی مراجعه می‌کنی، کالاهای خودت را به آنها معرفی می‌کنی، از آنها نه خواهی شنید، اما در ادامه شرایط تغییر خواهد کرد و شما نتیجه‌ای چند برابری خواهید گرفت و با تلاش کمتر نتایج بسیار خوبی را کسب خواهید کرد.

افراد موفق چگونه با این شغل توانسته‌اند موفق شوند؟

وقتی زندگی برخی از افراد موفق را بررسی می‌کنید متوجه این موضوع خواهید شد که بسیاری از آنها کار خودشان را از بازار و شغل ویزیتوری آغاز کرده‌اند و با کسب تجربه عملی در دانشگاه بازار توانسته‌اند رفته‌رفته رشد کنند و به موفقیت‌های بسیار خوبی برسند. وقتی شما بتوانید فروش داشته باشید بتوانید دیگران را متقاعد کنید و در این مسیر به دنبال راه‌های رسیدن به اهداف خودتان باشید، قطعاً می‌توانید نتایج خوبی برسید، وقتی زندگینامه افراد کارآفرین و افراد موفق کشورمان و سایر نقاط دنیا را موردبررسی قرار می‌دهیم و آن را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که نقطه آغاز مسیر آنها با کمترین امکانات و محدودیت‌های بسیار زیادی همراه بوده است.

پیشنهاد می‌کنم حتماً کتاب‌های افراد موفق را مطالعه کنید و راز موفقیت آنها را موردبررسی قرار دهید بدون شک با یادگیری این نکات می‌توانید به راه‌های مناسبی برسید.

برخی رموز موفقیت این افراد در اراده و پشتکار، ایده‌های عالی، استفاده از فرصت‌های بازار، انجام کارها با عشق و علاقه بسیار زیاد، باید روی‌ها و هدف‌های بزرگی در سر داشته باشید و هیچ‌گاه به کم قانع نباشید، محدودیت‌ها فقط در ذهن ما و باورهای ما شکل‌گرفته است. خیلی وقت‌ها برای موفقیت باید ریسک کنید و هیچ‌گاه برای تغییر زندگی دیر نیست و می‌توانید شروع کنید و به‌خوبی ادامه دهید.

شما با داشتن هدف‌های مشخص هرروز صبح بانشاط شروع به کارخواهید کرد، مغز شما دائماً به دنبال شناسایی روش‌ها و راه‌های رسیدن شما به هدف‌ها است، کتاب‌هایی که مطالعه می‌کنید، دوره‌های آموزشی که شرکت می‌کنید همه در راستای اهداف شما خواهد بود. حتی شب‌ها در خواب می‌بینید که به هدف‌های خودتان رسیده‌اید و بابت این اقدامات چقدر خوشحال هستید و اطرافیان چه واکنش‌های مثبتی به شما خواهند داشت.

درسی که از مسابقه میدان همه ما باید بگیریم چیست؟

خیلی وقت بود که مسابقه میدان از شبکه سه پخش می‌شد و من خیلی آن را دنبال نمی‌کردم، اما یک‌بار که یک قسمت از آن را دیدم بسیار به این مسابقه علاقه‌مند شدم، چراکه هم نکات آموزنده بسیار زیادی در برنامه ارائه می‌شود و هم اینکه افراد موفق زیادی را می‌بینیم که با حداقل امکانات چه‌کارهای بزرگی را انجام داده‌اند. در کنار تمامی کارهای بزرگ اگر دقت کنید یکی از موارد مهمی که همه آنها به آن اشاره داشتند بحث فروش و معرفی بهتر محصولات آنها بود، بسیاری از افراد هستند محصولات بسیار خوبی دارند، ایده‌های بسیار خوبی دارند ولی نمی‌توانند آنها را تجاری‌سازی کنند و یا به فروش برسانند، شما بهترین کالای دنیا را هم که تولید کنید اگر نتوانید آن را بفروشید هیچ ارزشی ندارد، حالا شما به‌عنوان فردی که به دنبال یادگیری فروش هستید می‌توانید چقدر مفید باشید و چه کارهای مهمی را انجام دهید و به درآمد مناسبی هم برسید.

در کشور ما افراد متخصص و مهندس زیاد داریم اما افرادی که بتوانند از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنند، افرادی که بتوانند دیگران را متقاعد کنند، افرادی که بتوانند به‌خوبی صدای خودشان را به دیگران برسانند را کم داریم و خلأ افراد حرفه‌ای در حوزه فروش و بازاریابی به‌شدت احساس می‌شود.

 پیشنهاد نهایی برای شما

برای شما یک دوره آموزشی ویزیتوری و بازاریابی حرفه‌ای در نظر گرفته‌ایم، دوره‌ای که علاوه بر آموزش روش‌های فروش و افزایش ویزیت مثبت به شما کمک می‌کند تا راه خودتان را جهت ورود به این شغل و استفاده حداکثری از مزیت‌های آن پیدا کنید. همین امروز تصمیم بگیرید و یک گام مؤثر جهت تغییر زندگی خودتان بردارید.

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

[mailpoet_form id="1"]

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۸۵

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *